4 Temmuz 2008 Cuma

DÖNER Mİ KARDEŞ

DÖNER Mİ KARDEŞ

Sevgi kor olmalı insan özünde,
Fitilsiz kandil hiç yarar mı kardeş.
Aşıkların yari tüter gözünde,
Ateşi yürekte söner mi kardeş.

Hak yoluna dönderirim kirmanı,
Gönül verdim dinler miyim fermanı,
Bulunmazsa bir hastanın dermanı,
Ölmeyince derdi diner mi kardeş.

El ele verir mi bir lokma aşı,
Var ise tırnağım başını kaşı,
Karakteri sağlam bilgin bir kişi,
Ellerin sözüne kanar mı kardeş.

Göz yaşlarım coştu bendini yıkar,
İnsanları sarmış ikilik çıkar,
Sıvı olsa da ki boğazım tıkar,
Her lokma içine siner mi kardeş.

Öğrenmeli herkes yolu yordamı,
Bilinmeli dostun eli darba mı,
Felek gelip dallarını kırdı mı,
Uçup gelip bülbül konar mı kardeş.

Yardan ırağımda gönlü çok darım,
Dostun bahçesinde ayılayım narım,
Her lokmayı alın terimle yerim,
Yetim hakkı yiyen onar mı kardeş.

Arayı arayı buldum yolumu,
Yüreğimden sevdim gonca gülümü,
Onguni’yim göze aldım ölümü,
İnsan ikrarından döner mi kardeş.

Hiç yorum yok: