4 Temmuz 2008 Cuma

CENNETTİR VATANIM

CENNETTİR VATANIM

Edirne’si, Kars’ı, bizim ilimiz,
Cennettir vatanım, Türkiye’m benim.
Ortasyada Avrupa’da kolumuz,
Cennettir vatanım, Türkiye’m benim.

Denizleri, limanları,koyları,
Şehirleri, ilçeleri, köyleri
Sıra sıra dağlar, akar çayları,
Cennettir vatanım, Türkiye’m benim.

Beş bin yıllık tarihlere uzanır,
Sevgi, barış, kardeşliğe özenir,
Bir günde tam dört mevsime bezenir,
Cennettir vatanım, Türkiye’m benim.

Zeybeği, halayı, hoyratı, barı,
Türlü türlü meyve, elması, narı,
Derviş Yunus, Mevlana’lar diyarı,
Cennettir vatanım, Türkiye’m benim.

Fabrikası, fakültesi, binası,
Bağlama, kemençe,neyi, zurnası,
Camileri,türbeleri, kışlası,
Cennettir vatanım, Türkiye’m benim.

Onguni’yim Anadolu aşığı,
Parlar ay yıldızı, yanar ışığı,
Tarih, sanat,uygarlıklar beşiği,
Cennettir vatanım, Türkiye’m benim.

Hiç yorum yok: